برگزاری بیش از 300 جلسه گفتمان دینی در سه شهر استان مرکز

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

اراک - خبرگزاری مهر: اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در طول سال 90 بیش از 300 جلسه گفتمان دینی در سه شهر، ساوه و زرندیه، تفرش و محلات برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در طول سال 90 بیش از 300 جلسه گفتمان دینی در سه شهر، ساوه و زرندیه، تفرش و محلات برگزار کرد که بیش از 30 هزار نفر از این جلسات استفاده کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوه و زرندیه تعداد جلسات گفتمان دینی برگزار شده در این شهرستان را 114 جلسه عنوان کرد و گفت: در هر کدام از  این جلسات بیش از 10هزار نفر حضور داشتند و از محتوای جلسات استفاده کردند.

حجت الاسلام حسن صلاحی افزود: مهدویت، عفاف و حجاب، بیداری اسلامی، بصیرت دینی، آموزش خانواده و ولایت فقیه از موضوعات این جلسات بود.

سرپرست تبلیغات اسلامی تفرش نیز تعداد گفتمان های دینی برگزار شده در مدارس، دانشگاهها، و مساجد این شهرستان را بیش از 90 گفتمان اعلام و اضافه کرد: در این جلسات بیش از هشت هزار نفر حضور داشتند و با عمق مباحث دینی آشنا شدند.

حجت الاسلام میثم فیروزجایی قیام سیدالشهدا (ع)، انقلاب اسلامی، شخصیت امام راحل (ره)، جایگاه زن در اسلام، دوستی و رفاقت، جوان و فرهنگ تشیع، مدیریت زمان و بصیرت دینی را از موضوعات این جلسات دانست.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محلات هم با اشاره به اینکه بیش از 90 جلسه گفتمان دینی در محلات برگزار شده، گفت: در این جلسات حدود 10 هزار نفر دانش آموز، دانشجو و جوانان حضور داشتند و ضمن استفاده از جلسات سوالات دینی در حوزه های مختلف را مطرح کرده و پاسخ دریافت کردند.

سعیدرضا ابراهیمی ایمان واعتقاد به خداوند کریم مهمترین علل ایستادگی دربرابر نظام سلطه جهانی دانست و گفت: دشمن در پی ترفندهای خود در تلاش برای سوء استفاده از سوالات بی پاسخ مانده جوانان است که هدف از برگزاری گفتمان های دینی پاسخ به سوال جوانان و جلوگیری از هجمه دشمنان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:43 | نویسنده : میثم اله وردی |